Alo 181 hangi şikayetlere bakar?
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
181 arayınca ne olur?
Hafta içi her gün 08:00 – 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.
181 şikayet edince ne olur?
Şikayetçi anonim kalmak istese bile şikayeti Alo 181 müşteri temsilcisi tarafından kayıt altına alınacaktır. Kaydedilen şikayetler daha sonra ÇŞİDB’nin ilgili birimine iletilecektir. Şikayetler alındıktan sonraki üç (3) iş günü içerisinde kayıt altına alınacaktır.
181 nelere bakar?
Alo 181 kapsamında vatandaşlarımızdan gelen ihbar ve şikâyetler telefon operatörleri tarafından hem telefonla SMS ile hem de sistem üzerinden anında bildirim yapılarak İl Müdürlüğümüze iletilmektedir. İhbar ve/veya şikâyetler en geç on beş gün içerisinde sonuçlandırılmaktadır.
181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.
Cimer hangi şikayetlere bakar?
Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe kullanımı ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunmaktadır.
Alo 181 hangi saatlerde çalışıyor?
Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir. ALO 181 Çağrı Merkezi, 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Alo 181 ücreti ne kadar?
Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.
Çevre Şehircilik Bakanlığına neler şikayet edilir?
Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.
181 kime ait?
Merhaba 181. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar dinlenir, deliller alınır veya bilirkişi ifadeleri sorgulanır, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.
Gürültü için kim aranır?
Özetle, komşunun gürültüsü tüm uyarılara rağmen durmuyorsa, gürültü yapan komşu polise bildirilebilir veya belediye zabıtasına da başvurulabilir. Bu şekilde, belediyeye ve polise gürültü şikayeti yapıldığında, yetkililer gürültüye neden olan komşuya gerekli cezayı kesecektir.
Kaçak yapıları kim yıkar?
Ruhsatlı veya ruhsatsız olarak inşa edilen yapı, belediye meclisi veya il özel idaresinin kararı üzerine belediye veya valilikçe yıkılır ve maliyeti yapı sahibinden tahsil edilir.
181 kaç saat?
Alo 181 ile 7/24 hizmet. Çevre, kentsel gelişim bilgileri ve tapu siciliyle ilgili şikâyetlerin online randevu bilgilendirme ve ihbar noktası olarak hizmet veren Alo 181 Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet anlayışıyla Türkiye’de farkındalık yarattı.
Çöp ev için nereye başvurulur?
Şöyle ki; Belediyenizin kaymakamlığına yapacağınız başvuru sonucunda, başvurunuz yerinde incelendiğinde belediyeye gerekli tedbirlerin alınması için izin ve talimat verilecek ve belediye şikâyet ve talep edilen evden çöplerin en kısa sürede çıkarılması için çaba gösterecektir.
Çevre Şehircilik Bakanlığına neler şikayet edilir?
Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.
153 hangi şikayetlere bakar?
ALO 153, Türkiye’de kurulan yerel yönetim hizmetlerine ulaşabileceğiniz telefon numarasıdır. 153’ü aradığınızda, talep edilen ücretsiz kamu yerel hizmetleri, o ilin sınırları içindeki ilgili belediye idaresi personeli tarafından sağlanacaktır.
Alo 181 hangi saatlerde çalışıyor?
Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir. ALO 181 Çağrı Merkezi, 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
181 ne hattıdır?
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.